-
Ką paskutinį kartą sutarėte su klientu? Jei nepardavėte, kokie buvo argumentai NE?
Pardavimą galima įvykdyti, net jeigu klientas vieną kartą pasakė NE. Tačiau tam reikia žinoti kliento argumentus, nuotaiką, požiūrį. Turint šią informaciją galima antrą pasiūlymą pritaikyti klientui ir sėkmingai parduoti siūlomas paslaugas ar prekes.
Faktai
Pardavimo darbų perdavimo metu neretai iškyla problemų:
- kliento bendravimo istorija lieka pas darbus parduodantį pardavėją
- informacija nėra pilnai perduodama
- nebūna įpročio sureziumuoti argumentus NE arba papildomus kliento poreikius
- pamirštama paminėti susitarimus ir, žinoma, susitarimai klientui nėra įgyvendinami.
Taip pat ne visi pardavėjai turi susiformavusį įgūdį po atlikto skambučio ar susitikimo paruošti reziumė ir informuoti apie sėkmę vadovą bei klientą.
BeeDo
- BeeDo leidžia vienu žvilgsniu gauti informaciją apie klientą, paskutinį bendravimo su klientų įvykį ir susitarimus.
- Darbų perdavimas bus pilnai užtikrintas, nes pardavėjas galės rasti pilną komunikacijos informaciją, su pardavimu susijusias atliktas užduotis ir toliau planuotis darbus.
- Informacija apie pardavimo statusą yra naudinga ne tik pardavėjui, bet ir vadovui. Žinodamas klientų argumentus NE vadovas su darbuotojais gali daryti išvadas ir keisti paslaugos ar prekės pardavimo taktiką, prekę, kainodarą.
Kainos
BeeDo jūs pasieksite iš bet kurios pasaulio vietos internetu. BeeDo nereikia jokio papildomo diegimo į Jūsų serverius. Naudotis galite pradėti jau rytoj.
Įsigiję vadovo licenciją Jūs galėsite nustatyti darbuotojų prioritetus, stebėti darbuotojų produktyvumą, valdyti pardavimus ir dar daugiau.
-
5 Eur/mėn.
Darbuotojo licencija -
25 Eur/mėn.
Vadovo licencija -
35 Eur/mėn.
Mokymai
Kainos be PVM